Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012

Κέντρο Εξυπηρέτησης του Πολίτη(ΚΕΠ) Διαδυκτιακά

        Το διαδυκτιακό Κέντρο Εξυπηρέτησης του Πολίτη έχει σχεδιαστεί και αναπτυχθεί για την ηλεκτρονική πληροφόριση και εξυπηρέτιση των πολιτών μιας κοινότητας απο οποιοδήποτε μέρος και αν βρίσκονται.

       Η κυβέρνηση προσφέρει στους πολίτες μια σειρα απο διαδυκτιακές υπηρεσείες τις οποίες μπορείτε να βρείτε μέσω τις κρατικής ιστοσελίδας http://www.cyprus.gov.cy/. Αυτές μπορει να είναι πληρωμή φόρων και λογαριασμών, ανανέωση ασφάλειας και πληροφόριση οσο αφορά  την εργασία, την οικονομία,το ταχυδρομείο κ.α. Ακόμα επιτρέπει την κατάθεση παραπόνων προς το κράτος και διαδυκτιακή χρήση της βιβλιοθήκης του κράτους. Επιπλέον μπορει κάποιος να προγραμματίειη επίσκεψη στα κρατικά νοσηλευτήρια.

       Πλεοεκτήματα και Μειονεκτήματα

Πλεονεκτηματα:

  • Βοηθά στην σωστή οργάνωση και εκμετάλευση του χρόνου
  • Μείωση της Γραφειοκρατικής πολιτικής
  • 24ωρη λειτουργία του ηλεκτρονικου ΚΕΠ
  • Ιστότοπος αρκετά ολοκληρωμένος και κατηγοριοποιημένος 
Μειονεκτήματα :
  • Έλλειψη άμεσης επικοινωνίας
  • Ψηφιοποίηση τέτοιων υπηρεσιών βοηθά στην ύξηση της ανεργίας
  • Δυσκολίες σε όσους δεν έχουν ηλεκτρονικές δεξιότητες
  • Δυσκολία πρόσβασης στο διαδύκτιο προκαλεί καθυστέρηση 
  • Κίνδυνος διαδυκτιακής κλοπής

Πηγές:

  1. http://www.kep.gov.gr/portal/page/portal/kep
  2. http://aristip.blogspot.com/2011/11/blog-post.html
  3. http://www.cyprus.gov.cy/portal/portal.nsf/citizen_gr?OpenForm&access=0&SectionId=citizen&CategoryId=none&SelectionId=home&print=0&lang=el

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου